درمیان آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با اقساط بلند مدت، دنا پلاس EF7P شش دنده مدل 1404 با پیش پرداخت 396 میلیون تومانی با 60 قسط به مبلغ 16 میلیون تومان تحویل مشتریان داده خواهد شد. با پرداخت 678 میلیون تومان پیش پرداخت و 60 قسط 13 میلیون و 268 هزار تومانی میتوانید صاحب تارا دنده ای V1 پلاس شش سرعته مدل 1404 شوید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در تیر 1404 جدول زیر را مطالعه کنید. شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو تیر 1404 | مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیشپرداخت (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | سمند سورن پلاس XU7P بنزینی | 1404 | صفر | 453,000,000 | 23,900,000 | 24 | سمند سورن پلاس EF7 دوگانه سوز | 1404 | صفر | 500,000,000 | 23,000,000 | 36 | رانا پلاس | 1404 | صفر | 300,000,000 | 13,900,000 | 48 | دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | 1404 | صفر | 595,000,000 | 48,000,000 | 24 | دنا پلاس EF7P شش دنده | 1404 | صفر | 396,000,000 | 16,000,000 | 60 | تارا اتوماتیک V4 LX | 1404 | صفر | 392,000,000 | 28,000,000 | 36 | تارا دنده ای V1 پلاس شش سرعته | 1404 | صفر | 678,000,000 | 13,268,000 | 60 | گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی محصولات ایران خودرو مربوط به نمایشگاهداران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده است و شامل طرح فروش شرکتهای خودروساز داخلی نیست. آشنایی با کابین دنا پلاس توربو 6 دنده دستی اگر نمای داخلی دنا پلاس توربو 6 دنده دستی را با آنچه در سال 1393 روانه بازار کشور شد، مقایسه کنیم، شاهد تغییرات بارز بسیاری هستیم. نمای کابین دیگر شباهتی به خانواده سمند ندارد و حالا همانند پژو پارسهای جدید، با داشتن اختلاف طراحی بسیار، منحصرا یک محصول متمایز است که با پارسهای امروزی نیز در تضاد است. استفاده از غربیلک فرمان چهارشاخه، مجموعه کلاستر دوار چهارقلو با سایه آبیرنگ، میانه داشبرد عمودی V شکل، قوس کلی بخش زیرین داشبرد، طراحی متمایز رودریها، همگی در تضاد و تمایز قابل توجه با پژو پارس هستند. حجم بهکاررفته از تریمهای تزییناتی طرح چوب و تریم دورنگ داخلی، بیننده را کمی یاد تزیینات کابین پژو پارس میاندازد، اما رعایت تناسب در میزان استفاده از این تزیینات قابل توجه است و ایران خودرو توانست کابین دنا پلاس توربو را به خوبی از خانواده پارس با پلتفرم مشترک، جدا کند. همانند عرض کم خودرو در نمای بیرونی که به سادگی به چشم میآید، فضای نشیمن ردیف عقب دنا پلاس نیز برای استفاده پیوسته سه سرنشین بالغ به واقع نامناسب است. بخشی از این مشکل از طراحی شکل صندلی ردیف دوم نشات می گیرد که گویی برای استفاده تنها دو نفر طراحی شده و در طرفین و قسمت میانی با برجستگی همراه است که استفاده سه نفره از آن را دشوار میسازد. فضای پای ردیف دوم در تناسب با کلاس تولیدی خودرو قابل قبول است، اما تنگ بودن نسبی آن با ارائه فضای صندوق 500 لیتری جبران شده است تا یکی از بزرگترین صندوقها را در میان محصولات سواری سایز متوسط تولیدی بازار ایران به مشتری هدیه دهد. منبع: اقتصاد آنلاین |