| همزمان با فراگیر شدن ابزارهای هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کسب وکارها،  آکادمی رزونانس https://resonans.academy  اولین رویداد تخصصی خود را با عنوان  تیم سازی در دوران هوش مصنوعی  برگزار می کند. به گزارش فرارو، این همایش که با هدف برگزاری دوره های آموزشی تجربه محور و همایش های موضوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ راه اندازی شده است، روز جمعه، 9 آبان ماه 1404، در سالن همایش های رعد واقع در شهرک غرب تهران برگزار خواهد شد. این رویداد با حضور اساتید و مدیران باتجربه اکوسیستم دیجیتال ایران، به بررسی اثرات توسعه تکنولوژی و ابزارهای هوش مصنوعی بر تیم های کاری می پردازد. برگزارکنندگان این همایش اعلام کرده اند که هدف از این گردهمایی، پاسخ به پرسش هایی کلیدی در مورد تیم سازی در دوران جدید است؛ از جمله اینکه: - هوش مصنوعی چه تغییراتی در ساختار و ترکیب تیم ها ایجاد خواهد کرد؟ - شرح های شغلی (Job Descriptions) دستخوش چه تحولاتی می شوند؟ - چه مهارت هایی برای استخدام در استارتاپ ها و شرکت ها ضرورت پیدا می کند؟ - مدیران و متخصصان برای همگام شدن با این تحولات چه رویکردهایی باید اتخاذ کنند؟ سخنرانان و اعضای پنل تخصصی در این رویداد، چهره های شناخته شده ای از اکوسیستم فناوری و بازاریابی دیجیتال ایران به سخنرانی و تبادل نظر خواهند پرداخت. سخنرانان: امین اسماعیلی (مدیر خلاقیت آکادمی وبسیما) مرتضی شجاعی (مدیر مارکتینگ فیلیا و لیموهاست) بابک بنیادی (مشاور برندینگ و مارکتینگ) اعضای پنل گفتگو: سمیه عربی (دیجیتال مارکتینگ گلرنگ) میلاد شولی (مدیر سئوی صرافی نوبیتکس) حسین یوسفی (مدیر مارکتینگ CMC کانادا) دبیری این رویداد و میزبانی پنل گفتگو را میلاد صفایی، بنیان گذار آکادمی رزونانس و مدیر مارکتینگ آسام، بر عهده خواهد داشت. زمان و مکان برگزاری این همایش از ساعت 14 الی 19 روز جمعه، 9 آبان ماه 1404، در سالن همایش های رعد (واقع در شهرک غرب تهران) برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند به لینک زیر مراجعه کنند: https://evand.com/events/resonans-academy-01 با همکاری  تپسی ، کد تخفیف 40 درصدی رفت  و برگشت برای تمام شرکت کنندگان و مهمانان رویداد در نظر گرفته شده است.       |